زمستان آمده است...

                                                                                                                  

عکس های رومانتیک و عاشقانه بهار 92

                                            

                        زمستان آمده است خسته ام!

                                    می خوابم...

                                       بهار که آمد پیله ام را می شکافم

                تا با پرهای خیس دوباره عاشقت شوم...

                          تاول پاهایم که خشک شود..

                                       دوباره عاشقت می شوم..

                           دوباره راه می افتم..

                                        دوباره گم می شوم..

                     هر طور شده این راه را تاآخر می روم...



نظرات شما عزیزان:

bikasi
ساعت12:59---10 بهمن 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی
وب خودت دست کمی از وبم ندار عزیز عالیه وبت بهم سر بزن هر رو اپ میکنم


sami
ساعت19:44---13 آذر 1392
سلام خانومی...عالی...اولین بار بود اومدم ولی جالب بود...اگر هنر دست خودته ک فوق العاده است.بازهم میام محدثه خانم.قربانت،فعلا
پاسخ:از دادن نظر نظر گرم و صمیمانت مچکرم سامی جان.بله با اجازتون هنر خودمه... ممنون که به وبم سرزدی خیلی خوشحالم کردی...


نیلوفر
ساعت18:48---12 آذر 1392
محدثه جان منو که میشناسی ؟؟؟؟؟وبت عالیه خیلی ممنون که هنوزم شعرهای کیکاووسو برامون میزاری آخه خوندن شعرهاش بهم آرامش خاصی میده با اینکه اون هیچ وقت پیش من نیست که ببینه و درک کنه چه احساسی بهش دارم و چه قدر دوسش دارم ولی خب همینه دیگه باید قبول کنم هیچ وقت نمیاد......
پاسخ:گلم ممنون از نر گر وصمیمیت.درمورد شعرهای جناب هم من همین حس و حال رو دارم خیلی آرامش بخش هست به من که امید می ده در مورد امدن ایشون هم باید بگم فکر کردن بهش خیلی سخته پس بهتره از ذهنت پاک کنی.


دلشوره
ساعت20:40---4 آذر 1392
سلام ، وبلاگ شما هم زیباست ، متشکر از بازدیدتان . دلشوره
پاسخ:خواهش می کنم جناب.شما لطف دارید


زهرا
ساعت17:51---4 آذر 1392
ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته هایت را ساخته
پاسخ:دلتنگی حس نبودن کسی است که وجودت یکباره تمنای وجودش را می کند...


زهرا
ساعت21:19---2 آذر 1392
سلام گل من خوبی محدثه جون حسابی دلم واست تنگ شده بود عسلم
پاسخ:به همچنین عزیزم چرا دیگه به من کمتر سر میزنی گلم؟؟؟نمی دونی این دل صاحب مرده دلش واسه دوست نازنینش تنگ میشه؟!!!


ایدا اشک تنها
ساعت17:46---1 آذر 1392
سلام ببخشید مزاحم شدم موقع درس خوندن ولی این مطلبت زیباست خیلس خیلی ها دوست دار تو ایدا چندمی راستی

هکرچی
ساعت23:25---30 آبان 1392
برو بخواب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 آبان 1392 | 10:25 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.